K vybranému turbodmychadlo vám správné těsnění přiřadíme my. Stačí vložit tento produkt do košíku.
Turbodmychadlo FORD GRAND C-MAX MPV 1.6 TDCi 70kW
Přidat hodnocení (0)
Výrobce: MITSUBISHI
Kód: 49373-02013/027
Kód: 49373-02013/027
Turbodmychadlo MITSUBISHI pro vůz značky FORD model GRAND C-MAX MPV s motorem o výkonu 70 kW a objemem 1560 cm3. Záruka 2 roky.
Hodnocení (0)
Jaké jsou rozdíly mezi repasovaným a novým turbodmychadlem?
Na otázku je jednoduchá odpověď. Je zde pouze jeden rozdíl a to je cena. Žádný jiný rozdíl mezi novým a repasovaným turbodmychadlem není. Pro celý proces obnovy turbodmychadla se však vžil název „repasování“.Proč je turbodmychadlo v e-shopu označeno jako nové i když je repasované?
V žádném případě se nejedná o úmyslně chybné označení. Pojem „repas“ nebo „repasování“ je však mnohými zákazníky, odborníky, ale i internetovými srovnávači vnímáno a chápáno jako proces opravy produktů za účelem prodloužení jejich životnosti. Repasované produkty v pravém slova smyslu nedosahují kvalit nových výrobků, jsou staré, opotřebované, ale díky menší úpravě nebo upgradu došlo k prodloužení jejich životnosti. Oproti tomu u turbodmychadel pojem „repas“ nebo „repasování“ označuje produkt, kterému byly zcela navráceny jeho původní výrobní vlastnosti. Z původního turbodmychadla je v novém repasovaném turbodmychadle použit jen jeho obal. Technologicky správný termín by tedy měl znít „recyklovaný“ a nikoliv „repasovaný“. Repasované turbodmychadlo má stejné kvality jako nové, liší se pouze cenou.Jaká je záruka na repasované turbodmychadlo?
Z důvodu, že mezi repasovaným a novým turbodmychadlem není žádný kvalitativní rozdíl, je záruka ve standardní záruční lhůtě, která činí na veškerá turbodmychadla 2 roky.Co je vratná záloha?
Vratná záloha je částka, která je přičítána ke každému repasovanému turbodmychadlu a následně vyplácena zpět, po vrácení starého, poškozeného turbodmychadla. Vše lze přirovnat k vratné záloze za zálohované obaly, jako jsou například vratné láhve. Ke každé lahvi je též přičítána vratná záloha, a po vrácení vyplácena je zpět. Stejný mechanismus je uplatňován i u turbodmychadel.Proč je k turbodmychadlu přičítána vratná záloha?
Aby bylo možné vyrobit repasované turbodmychadlo, je bezprostředně nutné mít patřičný obal turbodmychadla. Právě na tento obal se vztahuje vratná záloha. Ceny v e-shopu jsou uvedeny bez vratné zálohy, neboť se očekává převážně prodej pro koncové spotřebitele nebo automobilové servisy, kdy se repasované turbodmychadlo kupuje jako náhrada starého, poškozeného turbodmychadla. Pokud nám staré turbodmychadlo zašlete, poskytneme vám slevu na nákup nového repasovaného turbodmychadla a právě tato sleva je již zohledněna ve standardní uváděné ceně. Abychom však nemuseli čekat, až nám staré turbodmychadlo zašlete, zavedli jsme vratnou kauci. Zakoupené turbodmychadlo nám tedy můžeme zaslat ihned po uskutečnění objednávky a my nemusíme čekat na zaslání starého. Objednávku díky tomu můžeme ihned expedovat. Celý proces od objednávky až po expedici je díky vratné záloze mnohem rychlejší. Jakmile nám poté doručíte staré turbodmychadlo, vrátíme vám zpět již zaplacenou zálohu. Podrobnější podmínky, naleznete na stránce vratná záloha.Jaká je obvyklá dodací lhůta nabízených turbodmychadel?
V e-shopu rozlišujeme 3 faktické stavy zásob. První stav se nazývá „skladem“ a je doprovázen zeleným barevným označením. Turbodmychadla s dostupností skladem expedujeme vždy následující pracovní den. Další stav se nazývá „na objednávku“, v e-shopu označen modrou barvou. Turbodmychadla na objednávku nemáme a nedržíme skladem. Jejich expedice trvá obvykle 3-7 dní. V poslední řadě je stav „není skladem“ nebo „neznámá dostupnost“. U takto označených turbodmychadel vám nedokážeme přesně zaručit termín expedice. Může se jednat o řadu dní nebo i pár týdnů. Mnohdy je třeba nejdříve nám zaslat staré poškozené turbodmychadlo, které vám obratem zrepasujeme a zašleme zpět v nové podobě.Jak probíhá proces repasování turbodmychadla?
- Vše probíhá v několika krocích:
- 1. Demontáž a kontrola – každé demontované turbodmychadlo je u nás zkontrolováno, zda jeho stav umožňuje provést repasování.
- 2. Mytí – následně se provádí důkladné omytí od usazenin, olejů a jiných částí, které v turbodmychadle nemají co dělat.
- 3. Pískování - dochází k důkladnému opískování všech součástí, které je možné opětovně použít, zejména obalu.
- 4. Mytí - po opískování je nutné turbodmychadlo znovu umýt. Nikde nesmí zůstat ani zrnko písku.
- 5. Skládání a výměna – turbodmychadlo je opětovně sestaveno za použití nových náhradních dílů a původního obalu.
- 6. Vyvažování – na speciálním stroji kontrolujeme a provádíme vyvážení středů turbodmychadel.
- 7. Kalibrace a testování – v poslední řadě turbodmychadlo zkalibrujeme, důkladně otestujeme, vystavíme kalibrační protokol.
Použitelné ve vozech
CITROËN
CITROËN BERLINGO MULTISPACE I MPV (1996-2011)
1.6 HDI 75 (MF9HW, GJ9HWC, GF9HWC, GN9HWC), (2005-2011) kW: 55, koní: 75, cm3: 1560, válců: 4, nafta
CITROËN BERLINGO MULTISPACE II MPV (2008-2014)
1.6 HDi 90 (2010-#) kW: 68, koní: 92, cm3: 1560, válců: 4, nafta
CITROËN BERLINGO I Box (1996-2011)
1.6 HDI 75 (MB9HW), (2005-2011) kW: 55, koní: 75, cm3: 1560, válců: 4, nafta
CITROËN BERLINGO II Box (2008-#)
1.6 HDi 90 (2010-#) kW: 68, koní: 92, cm3: 1560, válců: 4, nafta
1.6 HDi 90 (2010-#) kW: 66, koní: 90, cm3: 1560, válců: 4, nafta
CITROËN C-ELYSEE Sedan (2012-#)
1.6 HDI 92 (2012-#) kW: 68, koní: 92, cm3: 1560, válců: 4, nafta
CITROËN C3 II Hatchback (2009-2016)
1.4 HDi 70 (2009-#) kW: 50, koní: 68, cm3: 1398, válců: 4, nafta
1.6 HDi (2009-2016) kW: 68, koní: 92, cm3: 1560, válců: 4, nafta
CITROËN C3 PICASSO MPV (2009-2016)
1.6 HDI 90 (2010-#) kW: 68, koní: 92, cm3: 1560, válců: 4, nafta
CITROËN C4 CACTUS Hatchback (2014-#)
1.6 HDi 90 (2014-#) kW: 68, koní: 92, cm3: 1560, válců: 4, nafta
CITROËN C4 Grand Picasso II MPV (2013-#)
1.6 HDi 90 (2013-#) kW: 68, koní: 92, cm3: 1560, válců: 4, nafta
CITROËN C4 II Hatchback (2009-2016)
1.6 HDi 90 (2009-#) kW: 68, koní: 92, cm3: 1560, válců: 4, nafta
CITROËN C4 Picasso II MPV (2013-2014)
1.6 HDi 90 (2013-#) kW: 68, koní: 92, cm3: 1560, válců: 4, nafta
CITROËN DS3 Hatchback (2009-2015)
1.6 HDi 90 (2009-2015) kW: 68, koní: 92, cm3: 1560, válců: 4, nafta
CITROËN DS3 Kabriolet (2013-2015)
1.6 HDi 90 (2013-2015) kW: 68, koní: 92, cm3: 1560, válců: 4, nafta
CITROËN DS4 Hatchback (2011-2015)
1.6 HDi 90 (2011-2015) kW: 68, koní: 92, cm3: 1560, válců: 4, nafta
FORD
FORD B-MAX MPV (2012-#)
1.5 TDCi (2012-#) kW: 55, koní: 75, cm3: 1499, válců: 4, nafta
1.6 TDCi (2012-#) kW: 70, koní: 95, cm3: 1560, válců: 4, nafta
FORD C-MAX II MPV (2010-#)
1.6 TDCi (2010-#) kW: 70, koní: 95, cm3: 1560, válců: 4, nafta
FORD FIESTA VII Hatchback (2008-2010)
1.5 TDCi (2012-#) kW: 55, koní: 75, cm3: 1499, válců: 4, nafta
1.6 TDCi (2010-#) kW: 70, koní: 95, cm3: 1560, válců: 4, nafta
FORD FIESTA VI Box (2008-2012)
1.5 TDCi (2012-#) kW: 55, koní: 75, cm3: 1499, válců: 4, nafta
1.6 TDCi (2010-#) kW: 70, koní: 95, cm3: 1560, válců: 4, nafta
FORD FOCUS III Hatchback (2010-2019)
1.6 TDCi (2010-#) kW: 70, koní: 95, cm3: 1560, válců: 4, nafta
FORD FOCUS III Sedan (2010-2019)
1.6 TDCi (2010-#) kW: 70, koní: 95, cm3: 1560, válců: 4, nafta
FORD FOCUS III Turnier Kombi (2010-#)
1.6 TDCi (2010-#) kW: 70, koní: 95, cm3: 1560, válců: 4, nafta
FORD GRAND C-MAX MPV (2010-#)
1.6 TDCi (2010-#) kW: 70, koní: 95, cm3: 1560, válců: 4, nafta
FORD TOURNEO COURIER B460 Kombi (2014-#)
1.5 TDCi (2014-#) kW: 55, koní: 75, cm3: 1499, válců: 4, nafta
FORD TRANSIT COURIER B460 Box (2014-#)
1.5 TDCi (2014-#) kW: 55, koní: 75, cm3: 1499, válců: 4, nafta
FORD TRANSIT COURIER B460 Kombi (2014-#)
1.5 TDCi (2014-#) kW: 55, koní: 75, cm3: 1499, válců: 4, nafta
PEUGEOT
PEUGEOT 2008 I Off-Road (2013-2019)
1.4 HDi (2013-#) kW: 50, koní: 68, cm3: 1398, válců: 4, nafta
1.6 HDi (2013-#) kW: 68, koní: 92, cm3: 1560, válců: 4, nafta
PEUGEOT 207 Hatchback (2006-2015)
1.4 HDi (2006-2015) kW: 50, koní: 68, cm3: 1398, válců: 4, nafta
1.6 HDi (2009-2012) kW: 68, koní: 92, cm3: 1560, válců: 4, nafta
PEUGEOT 207 SW Kombi (2007-2013)
1.6 HDi (2009-2012) kW: 68, koní: 92, cm3: 1560, válců: 4, nafta
PEUGEOT 208 Box (2012-#)
1.6 HDi 92 (2014-#) kW: 68, koní: 92, cm3: 1560, válců: 4, nafta
PEUGEOT 208 I Hatchback (2012-2017)
1.4 HDi (2012-#) kW: 50, koní: 68, cm3: 1398, válců: 4, nafta
1.6 HDi (2012-#) kW: 68, koní: 92, cm3: 1560, válců: 4, nafta
PEUGEOT 301 Sedan (2012-2017)
1.6 HDI 90 (2012-#) kW: 68, koní: 92, cm3: 1560, válců: 4, nafta
PEUGEOT 308 Hatchback (2007-2015)
1.6 HDi (2009-2014) kW: 68, koní: 92, cm3: 1560, válců: 4, nafta
PEUGEOT 308 SW Kombi (2007-2014)
1.6 HDi (2009-2014) kW: 68, koní: 92, cm3: 1560, válců: 4, nafta
PEUGEOT PARTNER II MPV (2008-2018)
1.6 HDi 90 (2010-#) kW: 68, koní: 92, cm3: 1560, válců: 4, nafta
PEUGEOT PARTNER II Box (2008-#)
1.6 HDi (2011-#) kW: 66, koní: 90, cm3: 1560, válců: 4, nafta
1.6 HDi 90 (2010-#) kW: 68, koní: 92, cm3: 1560, válců: 4, nafta
Zobrazované údaje o použitelnosti ve vozech nemusí být úplné. Turbodmychadlo může být kompatibilní s Vaším vozem i když jej nenajdete ve výpisu. Naše databáze není neomylná a je úplná a spolehlivá jen do té míry do jaké jsou spolehlivé údaje od výrobců a dodavatelů na internetu. Nejdůležitějším ukazatelem je značka vozu, objem a výkon motoru.
Vlastnosti
- Výrobce
- Mitsubishi
- Značka
- FORD
- Označení
- GRAND C-MAX MPV
- Model
- Grand C-MAX
- Typ
- MPV
- Výkon
- 70
- Objem
- 1560
- Palivo
- nafta
- Rok od
- 2010
- Rok do
- #
- Značky
- CITROËN
FORD
PEUGEOT - Kód motoru
- DV6DTED
DV6DTED M
DV6ETED4
TZJA