K vybranému turbodmychadlo vám správné těsnění přiřadíme my. Stačí vložit tento produkt do košíku.
Turbodmychadlo NISSAN PRIMASTAR Bus dCi 80 60kW
Přidat hodnocení (0)
Výrobce: KKK
Kód: 084399H8210743/014
Kód: 084399H8210743/014
Turbodmychadlo KKK pro vůz značky NISSAN model PRIMASTAR Bus s motorem o výkonu 60 kW a objemem 1870 cm3. Záruka 2 roky.
Hodnocení (0)
Jaké jsou rozdíly mezi repasovaným a novým turbodmychadlem?
Na otázku je jednoduchá odpověď. Je zde pouze jeden rozdíl a to je cena. Žádný jiný rozdíl mezi novým a repasovaným turbodmychadlem není. Pro celý proces obnovy turbodmychadla se však vžil název „repasování“.Proč je turbodmychadlo v e-shopu označeno jako nové i když je repasované?
V žádném případě se nejedná o úmyslně chybné označení. Pojem „repas“ nebo „repasování“ je však mnohými zákazníky, odborníky, ale i internetovými srovnávači vnímáno a chápáno jako proces opravy produktů za účelem prodloužení jejich životnosti. Repasované produkty v pravém slova smyslu nedosahují kvalit nových výrobků, jsou staré, opotřebované, ale díky menší úpravě nebo upgradu došlo k prodloužení jejich životnosti. Oproti tomu u turbodmychadel pojem „repas“ nebo „repasování“ označuje produkt, kterému byly zcela navráceny jeho původní výrobní vlastnosti. Z původního turbodmychadla je v novém repasovaném turbodmychadle použit jen jeho obal. Technologicky správný termín by tedy měl znít „recyklovaný“ a nikoliv „repasovaný“. Repasované turbodmychadlo má stejné kvality jako nové, liší se pouze cenou.Jaká je záruka na repasované turbodmychadlo?
Z důvodu, že mezi repasovaným a novým turbodmychadlem není žádný kvalitativní rozdíl, je záruka ve standardní záruční lhůtě, která činí na veškerá turbodmychadla 2 roky.Co je vratná záloha?
Vratná záloha je částka, která je přičítána ke každému repasovanému turbodmychadlu a následně vyplácena zpět, po vrácení starého, poškozeného turbodmychadla. Vše lze přirovnat k vratné záloze za zálohované obaly, jako jsou například vratné láhve. Ke každé lahvi je též přičítána vratná záloha, a po vrácení vyplácena je zpět. Stejný mechanismus je uplatňován i u turbodmychadel.Proč je k turbodmychadlu přičítána vratná záloha?
Aby bylo možné vyrobit repasované turbodmychadlo, je bezprostředně nutné mít patřičný obal turbodmychadla. Právě na tento obal se vztahuje vratná záloha. Ceny v e-shopu jsou uvedeny bez vratné zálohy, neboť se očekává převážně prodej pro koncové spotřebitele nebo automobilové servisy, kdy se repasované turbodmychadlo kupuje jako náhrada starého, poškozeného turbodmychadla. Pokud nám staré turbodmychadlo zašlete, poskytneme vám slevu na nákup nového repasovaného turbodmychadla a právě tato sleva je již zohledněna ve standardní uváděné ceně. Abychom však nemuseli čekat, až nám staré turbodmychadlo zašlete, zavedli jsme vratnou kauci. Zakoupené turbodmychadlo nám tedy můžeme zaslat ihned po uskutečnění objednávky a my nemusíme čekat na zaslání starého. Objednávku díky tomu můžeme ihned expedovat. Celý proces od objednávky až po expedici je díky vratné záloze mnohem rychlejší. Jakmile nám poté doručíte staré turbodmychadlo, vrátíme vám zpět již zaplacenou zálohu. Podrobnější podmínky, naleznete na stránce vratná záloha.Jaká je obvyklá dodací lhůta nabízených turbodmychadel?
V e-shopu rozlišujeme 3 faktické stavy zásob. První stav se nazývá „skladem“ a je doprovázen zeleným barevným označením. Turbodmychadla s dostupností skladem expedujeme vždy následující pracovní den. Další stav se nazývá „na objednávku“, v e-shopu označen modrou barvou. Turbodmychadla na objednávku nemáme a nedržíme skladem. Jejich expedice trvá obvykle 3-7 dní. V poslední řadě je stav „není skladem“ nebo „neznámá dostupnost“. U takto označených turbodmychadel vám nedokážeme přesně zaručit termín expedice. Může se jednat o řadu dní nebo i pár týdnů. Mnohdy je třeba nejdříve nám zaslat staré poškozené turbodmychadlo, které vám obratem zrepasujeme a zašleme zpět v nové podobě.Jak probíhá proces repasování turbodmychadla?
- Vše probíhá v několika krocích:
- 1. Demontáž a kontrola – každé demontované turbodmychadlo je u nás zkontrolováno, zda jeho stav umožňuje provést repasování.
- 2. Mytí – následně se provádí důkladné omytí od usazenin, olejů a jiných částí, které v turbodmychadle nemají co dělat.
- 3. Pískování - dochází k důkladnému opískování všech součástí, které je možné opětovně použít, zejména obalu.
- 4. Mytí - po opískování je nutné turbodmychadlo znovu umýt. Nikde nesmí zůstat ani zrnko písku.
- 5. Skládání a výměna – turbodmychadlo je opětovně sestaveno za použití nových náhradních dílů a původního obalu.
- 6. Vyvažování – na speciálním stroji kontrolujeme a provádíme vyvážení středů turbodmychadel.
- 7. Kalibrace a testování – v poslední řadě turbodmychadlo zkalibrujeme, důkladně otestujeme, vystavíme kalibrační protokol.
Použitelné ve vozech
MITSUBISHI
MITSUBISHI CARISMA Hatchback (1995-2006)
1.9 DI-D (2000-2006) kW: 85, koní: 115, cm3: 1870, válců: 4, nafta
1.9 DI-D (DA5A), (2000-2006) kW: 75, koní: 102, cm3: 1870, válců: 4, nafta
MITSUBISHI CARISMA Sedan (1996-2006)
1.9 DI-D (2000-2006) kW: 85, koní: 115, cm3: 1870, válců: 4, nafta
1.9 DI-D (DA5A), (2000-2006) kW: 75, koní: 102, cm3: 1870, válců: 4, nafta
MITSUBISHI SPACE STAR MPV (1998-2004)
1.9 DI-D (DG4A), (2001-2004) kW: 75, koní: 102, cm3: 1870, válců: 4, nafta
NISSAN
NISSAN INTERSTAR Bus (2002-2006)
dCi 80 (2002-2006) kW: 60, koní: 82, cm3: 1870, válců: 4, nafta
NISSAN INTERSTAR Box (2002-2006)
dCi 80 (2002-2006) kW: 60, koní: 82, cm3: 1870, válců: 4, nafta
NISSAN PRIMASTAR Box (2002-#)
1.9 dCi 100 (2002-#) kW: 74, koní: 100, cm3: 1870, válců: 4, nafta
1.9 dCi 80 (2002-#) kW: 60, koní: 82, cm3: 1870, válců: 4, nafta
2.0 dCi 115 (2006-#) kW: 84, koní: 114, cm3: 1995, válců: 4, nafta
2.0 dCi 90 (2006-#) kW: 66, koní: 90, cm3: 1995, válců: 4, nafta
NISSAN PRIMASTAR Bus (2001-#)
dCi 100 (2001-#) kW: 74, koní: 101, cm3: 1870, válců: 4, nafta
dCi 120 (2006-#) kW: 84, koní: 114, cm3: 1995, válců: 4, nafta
dCi 80 (2001-#) kW: 60, koní: 80, cm3: 1870, válců: 4, nafta
dCi 90 (2006-#) kW: 66, koní: 90, cm3: 1995, válců: 4, nafta
OPEL
OPEL MOVANO Bus (1998-2006)
1.9 DTI (JD), (2001-#) kW: 60, koní: 82, cm3: 1870, válců: 4, nafta
OPEL MOVANO Box (1999-2001)
1.9 DTI (FD), (2001-#) kW: 60, koní: 82, cm3: 1870, válců: 4, nafta
OPEL VIVARO Valník (2001-#)
1.9 Di (2001-#) kW: 60, koní: 82, cm3: 1870, válců: 4, nafta
1.9 DTI (2006-#) kW: 74, koní: 101, cm3: 1870, válců: 4, nafta
OPEL VIVARO Bus (2001-#)
1.9 DI (F7, J7, A07), (2001-#) kW: 60, koní: 80, cm3: 1870, válců: 4, nafta
1.9 DTI (F7, J7, A07), (2001-#) kW: 74, koní: 101, cm3: 1870, válců: 4, nafta
OPEL VIVARO Box (2001-#)
1.9 DI (F7), (2001-#) kW: 60, koní: 80, cm3: 1870, válců: 4, nafta
1.9 DTI (F7), (2001-#) kW: 74, koní: 101, cm3: 1870, válců: 4, nafta
RENAULT
RENAULT LAGUNA II Kombi (2001-2007)
1.9 dCi (2001-2007) kW: 79, koní: 107, cm3: 1870, válců: 4, nafta
1.9 dCI (KG0E), (2001-2005) kW: 77, koní: 105, cm3: 1870, válců: 4, nafta
RENAULT LAGUNA II Hatchback (2001-2007)
1.9 dCi (2001-2007) kW: 79, koní: 107, cm3: 1870, válců: 4, nafta
1.9 dCI (BG0E), (2001-2005) kW: 77, koní: 105, cm3: 1870, válců: 4, nafta
RENAULT MASTER II Bus (1998-2001)
1.9 dCi 80 (2001-#) kW: 60, koní: 82, cm3: 1870, válců: 4, nafta
RENAULT MASTER II Box (1998-2012)
1.9 dCi 80 (2001-#) kW: 60, koní: 82, cm3: 1870, válců: 4, nafta
RENAULT MEGANE CLASSIC Sedan (1996-2008)
1.9 dCi (LA05, LA1F), (2001-2003) kW: 75, koní: 102, cm3: 1870, válců: 4, nafta
RENAULT MEGANE I Kupé (1996-2003)
1.9 dCi (DA05, DA1F), (2001-2003) kW: 75, koní: 102, cm3: 1870, válců: 4, nafta
RENAULT MEGANE I Kombi (1999-2003)
1.9 dCi (KA05, KA1F), (2001-2003) kW: 75, koní: 102, cm3: 1870, válců: 4, nafta
RENAULT MEGANE I Hatchback (1995-2004)
1.9 dCi (BA05, BA1F), (2001-2003) kW: 75, koní: 102, cm3: 1870, válců: 4, nafta
RENAULT SCENIC I RE-STYLE MPV (1999-2010)
1.9 dCi (JA05, JA1F), (1999-2003) kW: 75, koní: 102, cm3: 1870, válců: 4, nafta
1.9 dCi RX4 (2000-2003) kW: 75, koní: 102, cm3: 1870, válců: 4, nafta
1.9 dCi RX4 (2002-2003) kW: 74, koní: 101, cm3: 1870, válců: 4, nafta
RENAULT TRAFIC III Valník (2001-2003)
1.9 dCi 100 (EL0C), (2001-#) kW: 74, koní: 101, cm3: 1870, válců: 4, nafta
1.9 dCi 80 (EL0B), (2001-#) kW: 60, koní: 82, cm3: 1870, válců: 4, nafta
RENAULT TRAFIC III Bus (2001-2018)
1.9 dCI 100 (JL0C), (2001-#) kW: 74, koní: 101, cm3: 1870, válců: 4, nafta
1.9 dCI 80 (JL0B), (2001-#) kW: 60, koní: 82, cm3: 1870, válců: 4, nafta
RENAULT TRAFIC III Box (2001-2003)
1.9 dCi 100 (FL0C), (2001-#) kW: 74, koní: 101, cm3: 1870, válců: 4, nafta
1.9 dCi 80 (FL0B), (2001-#) kW: 60, koní: 82, cm3: 1870, válců: 4, nafta
VOLVO
VOLVO S40 I Sedan (1995-2004)
1.9 DI (2000-2003) kW: 75, koní: 102, cm3: 1870, válců: 4, nafta
VOLVO V40 Kombi (1995-2004)
1.9 DI (2000-2004) kW: 75, koní: 102, cm3: 1870, válců: 4, nafta
Zobrazované údaje o použitelnosti ve vozech nemusí být úplné. Turbodmychadlo může být kompatibilní s Vaším vozem i když jej nenajdete ve výpisu. Naše databáze není neomylná a je úplná a spolehlivá jen do té míry do jaké jsou spolehlivé údaje od výrobců a dodavatelů na internetu. Nejdůležitějším ukazatelem je značka vozu, objem a výkon motoru.
Vlastnosti
- Výrobce
- KKK
- Značka
- NISSAN
- Označení
- PRIMASTAR Bus
- Model
- Primastar
- Typ
- Bus
- Výkon
- 60
- Objem
- 1870
- Palivo
- nafta
- Rok od
- 2001
- Rok do
- #
- Značky
- MITSUBISHI
NISSAN
OPEL
RENAULT
VOLVO