Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies
Michal Bureš / Technické poradenství
Potřebujete poradit? Napište nám na WhatsApp
Nyní online
Hodnocení (0)
Nové nebo repasované turbodmychadlo?

Jaké jsou rozdíly mezi repasovaným a novým turbodmychadlem?

Na otázku je jednoduchá odpověď. Je zde pouze jeden rozdíl a to je cena. Žádný jiný rozdíl mezi novým a repasovaným turbodmychadlem není. Pro celý proces obnovy turbodmychadla se však vžil název „repasování“. Česká repasovaná turbodmychadla
Proč je turbodmychadlo v e-shopu označeno jako nové i když je repasované?

Proč je turbodmychadlo v e-shopu označeno jako nové i když je repasované?

V žádném případě se nejedná o úmyslně chybné označení. Pojem „repas“ nebo „repasování“ je však mnohými zákazníky, odborníky, ale i internetovými srovnávači vnímáno a chápáno jako proces opravy produktů za účelem prodloužení jejich životnosti. Repasované produkty v pravém slova smyslu nedosahují kvalit nových výrobků, jsou staré, opotřebované, ale díky menší úpravě nebo upgradu došlo k prodloužení jejich životnosti. Oproti tomu u turbodmychadel pojem „repas“ nebo „repasování“ označuje produkt, kterému byly zcela navráceny jeho původní výrobní vlastnosti. Z původního turbodmychadla je v novém repasovaném turbodmychadle použit jen jeho obal. Technologicky správný termín by tedy měl znít „recyklovaný“ a nikoliv „repasovaný“. Repasované turbodmychadlo má stejné kvality jako nové, liší se pouze cenou.
Jaká je záruka na repasované turbodmychadlo?

Jaká je záruka na repasované turbodmychadlo?

Z důvodu, že mezi repasovaným a novým turbodmychadlem není žádný kvalitativní rozdíl, je záruka ve standardní záruční lhůtě, která činí na veškerá turbodmychadla 2 roky. Česká repasovaná turbodmychadla
Co je vratná záloha?

Co je vratná záloha?

Vratná záloha je částka, která je přičítána ke každému repasovanému turbodmychadlu a následně vyplácena zpět, po vrácení starého, poškozeného turbodmychadla. Vše lze přirovnat k vratné záloze za zálohované obaly, jako jsou například vratné láhve. Ke každé lahvi je též přičítána vratná záloha, a po vrácení vyplácena je zpět. Stejný mechanismus je uplatňován i u turbodmychadel.
Proč je k turbodmychadlu přičítána vratná záloha?

Proč je k turbodmychadlu přičítána vratná záloha?

Aby bylo možné vyrobit repasované turbodmychadlo, je bezprostředně nutné mít patřičný obal turbodmychadla. Právě na tento obal se vztahuje vratná záloha. Ceny v e-shopu jsou uvedeny bez vratné zálohy, neboť se očekává převážně prodej pro koncové spotřebitele nebo automobilové servisy, kdy se repasované turbodmychadlo kupuje jako náhrada starého, poškozeného turbodmychadla. Pokud nám staré turbodmychadlo zašlete, poskytneme vám slevu na nákup nového repasovaného turbodmychadla a právě tato sleva je již zohledněna ve standardní uváděné ceně. Abychom však nemuseli čekat, až nám staré turbodmychadlo zašlete, zavedli jsme vratnou kauci. Zakoupené turbodmychadlo nám tedy můžeme zaslat ihned po uskutečnění objednávky a my nemusíme čekat na zaslání starého. Objednávku díky tomu můžeme ihned expedovat. Celý proces od objednávky až po expedici je díky vratné záloze mnohem rychlejší. Jakmile nám poté doručíte staré turbodmychadlo, vrátíme vám zpět již zaplacenou zálohu. Podrobnější podmínky, naleznete na stránce vratná záloha.
Jaká je obvyklá dodací lhůta nabízených turbodmychadel?

Jaká je obvyklá dodací lhůta nabízených turbodmychadel?

V e-shopu rozlišujeme 3 faktické stavy zásob. První stav se nazývá „skladem“ a je doprovázen zeleným barevným označením. Turbodmychadla s dostupností skladem expedujeme vždy následující pracovní den. Další stav se nazývá „na objednávku“, v e-shopu označen modrou barvou. Turbodmychadla na objednávku nemáme a nedržíme skladem. Jejich expedice trvá obvykle 3-7 dní. V poslední řadě je stav „není skladem“ nebo „neznámá dostupnost“. U takto označených turbodmychadel vám nedokážeme přesně zaručit termín expedice. Může se jednat o řadu dní nebo i pár týdnů. Mnohdy je třeba nejdříve nám zaslat staré poškozené turbodmychadlo, které vám obratem zrepasujeme a zašleme zpět v nové podobě.
Jak probíhá proces repasování turbodmychadla?

Jak probíhá proces repasování turbodmychadla?

  1. Vše probíhá v několika krocích:
  2. 1. Demontáž a kontrola – každé demontované turbodmychadlo je u nás zkontrolováno, zda jeho stav umožňuje provést repasování.
  3. 2. Mytí – následně se provádí důkladné omytí od usazenin, olejů a jiných částí, které v turbodmychadle nemají co dělat.
  4. 3. Pískování - dochází k důkladnému opískování všech součástí, které je možné opětovně použít, zejména obalu.
  5. 4. Mytí - po opískování je nutné turbodmychadlo znovu umýt. Nikde nesmí zůstat ani zrnko písku.
  6. 5. Skládání a výměna – turbodmychadlo je opětovně sestaveno za použití nových náhradních dílů a původního obalu.
  7. 6. Vyvažování – na speciálním stroji kontrolujeme a provádíme vyvážení středů turbodmychadel.
  8. 7. Kalibrace a testování – v poslední řadě turbodmychadlo zkalibrujeme, důkladně otestujeme, vystavíme kalibrační protokol.
Detailní postup s fotkami a popisem naleznete na stránce postup repasu turbodmychadla.
028145702T/010

Použitelné ve vozech

SEAT
SEAT CORDOBA I Kombi (1996-2002)
1.9 TDI (1997-2002) kW: 81, koní: 110, cm3: 1896, válců: 4, nafta
SEAT CORDOBA I Sedan (1993-2002)
1.9 TDI (1997-2002) kW: 81, koní: 110, cm3: 1896, válců: 4, nafta
SEAT IBIZA II Hatchback (1993-2002)
1.9 TDI (1997-2002) kW: 81, koní: 110, cm3: 1896, válců: 4, nafta
VOLKSWAGEN
VOLKSWAGEN GOLF III Kabriolet (1993-1998)
1.9 TDI (1996-1998) kW: 81, koní: 110, cm3: 1896, válců: 4, nafta
VOLKSWAGEN GOLF III Kombi (1993-1999)
1.9 TDI (1996-1999) kW: 81, koní: 110, cm3: 1896, válců: 4, nafta
VOLKSWAGEN GOLF III Hatchback (1991-1998)
1.9 TDI (1996-1997) kW: 81, koní: 110, cm3: 1896, válců: 4, nafta
VOLKSWAGEN GOLF IV Kabriolet (1998-2002)
1.9 TDI (1998-2002) kW: 81, koní: 110, cm3: 1896, válců: 4, nafta
VOLKSWAGEN PASSAT III/4 Kombi (1988-1997)
1.9 TDI (1996-1997) kW: 81, koní: 110, cm3: 1896, válců: 4, nafta
VOLKSWAGEN PASSAT III/4 Sedan (1988-1996)
1.9 TDI (1996-1996) kW: 81, koní: 110, cm3: 1896, válců: 4, nafta
VOLKSWAGEN POLO CLASSIC III Sedan (1995-2006)
110 1.9 TDI (1998-2002) kW: 81, koní: 110, cm3: 1896, válců: 4, nafta
VOLKSWAGEN POLO III Kombi (1997-2001)
1.9 TDI (1998-2001) kW: 81, koní: 110, cm3: 1896, válců: 4, nafta
VOLKSWAGEN VENTO Sedan (1991-1998)
1.9 TDI (1996-1998) kW: 81, koní: 110, cm3: 1896, válců: 4, nafta

Zobrazované údaje o použitelnosti ve vozech nemusí být úplné. Turbodmychadlo může být kompatibilní s Vaším vozem i když jej nenajdete ve výpisu. Naše databáze není neomylná a je úplná a spolehlivá jen do té míry do jaké jsou spolehlivé údaje od výrobců a dodavatelů na internetu. Nejdůležitějším ukazatelem je značka vozu, objem a výkon motoru.

Vlastnosti

Výrobce
Garrett
Značka
VOLKSWAGEN
Označení
POLO CLASSIC III Sedan
Model
Polo Classic
Typ
Sedan
Výkon
81
Objem
1896
Palivo
nafta
Rok od
1998
Rok do
2002
Značky
SEAT
VOLKSWAGEN
Kód motoru
AFN

Ve stejné kategorii: